Pamiętacie inicjatywę budżetu wspólnego z zeszłego roku? Dofinansowaliśmy łącznie 5 projektów na kwotę ponad 11 000 zł! W tym roku rusza druga edycja budżetu wspólnego organizacji studenckich. To narzędzie stworzone przez 7 organizacji studenckich UMP, które umożliwia szerszą realizację Waszych projektów. Warunkiem uczestnictwa oraz głosu w budżecie jest przekazanie przez organizację studencką min. 10% swojego rocznego budżetu do wspólnej puli. W tym roku dysponujemy kwotą łącznie 9 335 zł!
Obecnie trwa składanie wniosków. Termin ich składania upływa 26 kwietnia 2022 r. Maksymalna kwota dofinansowania w tej turze nie została określona.
Wszystkie najważniejsze informacje znajdziecie w Regulaminie: TUTAJ
Wniosek możesz złożyć poprzez ten formularz: https://forms.gle/WqK5FFHXCtp2KK7NA
Jak działa dofinansowanie projektu?
- Wypełniasz wniosek, dopełniając wszystkich formalności zawartych w Regulaminie.
- Zbiera się Komisja (należą do niej Przewodniczący i osoby przez nich wyznaczone wszystkich organizacji studenckich, które biorą udział w budżecie wspólnym), która rozpatruje i głosuje nad wnioskami, które wpłynęły w danej turze.
- Komisja ogłasza wyniki głosowania nad wnioskami.
- Realizujesz zapotrzebowanie projektu za pośrednictwem organizacji wskazanej we wniosku.
O dofinansowanie swoich projektów mogą ubiegać się:
- organizacje, które biorą udział w budżecie wspólnym,
- studenci przynależący do tych organizacji,
- studenci niezrzeszeni wskazujący organizację studencką realizującą jego zapotrzebowanie.
Organizacje, które biorą udział w budżecie wspólnym w 2022 roku to: Rada Uczelniana Samorządu Studenckiego (RUSS), IFMSA-Poland Oddział Poznań, Gazeta Studentów „Puls UM”, Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji Oddział w Poznaniu (PTSF), Polskie Towarzystwo Studentów Stomatologii Oddział w Poznaniu (PTSS), Akademicka Społeczność Ratownictwa Medycznego i Medycyny Katastrof (ASRiMK), ASK Soli Deo.
W razie pytań, piszcie!
Wiktoria Andrzejewska
Przewodnicząca Komisji RUSS ds. Finansów
wiktoria.andrzejewska352@gmail.com