Data publikacji: 2021-09-06
Autor: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu

Wraz z 7 organizacjami studenckimi postanowiliśmy stworzyć dla Was narzędzie, które umożliwi szerszą realizację Waszych projektów. Tak powstała inicjatywa wspólnego budżetu organizacji studenckich. Warunkiem uczestnictwa oraz głosu w budżecie jest przekazanie przez organizację studencką min.10% swojego rocznego budżetu do wspólnej puli. Dzięki temu w tym roku dysponujemy ponad 11 000 zł!

Obecnie trwa składanie wniosków. Termin ich składania upływa 30 września 2021 r. Maksymalna kwota dofinansowania w tej turze nie została określona.

Wszystkie najważniejsze informacje znajdziecie w Regulaminie: TUTAJ

Wniosek możesz złożyć poprzez ten formularz: https://forms.gle/Aw6fxnDnfTe1sCzp8

Jak działa dofinansowanie projektu?
1. Wypełniasz wniosek, dopełniając wszystkich formalności zawartych w Regulaminie.
2. Zbiera się Komisja (należą do niej Przewodniczący i osoby przez nich wyznaczone wszystkich organizacji studenckich, które biorą udział w budżecie wspólnym), która rozpatruje i głosuje nad wnioskami, które wpłynęły w danej turze.
3. Komisja ogłasza wyniki głosowania nad wnioskami.
4. Realizujesz zapotrzebowanie projektu za pośrednictwem organizacji wskazanej we wniosku.

O dofinansowanie swoich projektów mogą ubiegać się:
1. organizacje, które biorą udział w budżecie wspólnym,
2. studenci przynależący do tych organizacji,
3. studenci niezrzeszeni wskazujący organizację studencką realizującą jego zapotrzebowanie.

Organizacje, które biorą udział w budżecie wspólnym w 2021 roku to: Rada Uczelniana Samorządu Studenckiego (RUSS), IFMSA-Poland Oddział Poznań, Gazeta Studentów „Puls UM”, Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji Oddział w Poznaniu (PTSF), Polskie Towarzystwo Studentów Stomatologii Oddział w Poznaniu (PTSS), Akademicka Społeczność Ratownictwa Medycznego i Medycyny Katastrof (ASRiMK), ASK Soli Deo.

W razie pytań, piszcie!

Wiktoria Andrzejewska
Przewodnicząca Komisji RUSS ds. Finansów
wiktoria.andrzejewska352@gmail.com